Бидэнтэй харилцах

Бид харилцагчийн гаргасан гомдол, талархлыг дараах сувгуудаар хүлээн авна.

  1. Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн утас 1800-9999;
  2. Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн цахим  шуудан  Info@transbank.mncallcenter@transbank.mn ;
  3. Тээвэр хөгжлийн банкны албан ёсны олон нийтийн цахим хаягууд Facebook,Viber, WeChat, WhatsApp, Skype
  4. Банкны газар, нэгж, харилцагчийн зөвлөхөөр дамжуулан уламжлах;
  5. Банкны  салбар  нэгжийн  хувьд  нэгжийн  ажилтан  болон  санал  хүсэлтийн хайрцгаар;
  6. Доорх QR кодоор

Та дээрх сувгуудаар гомдол, талархлаа ирүүлэх боломжтой ба бид таны гаргасан гомдлыг 24-72 цагийн дотор түргэн шуурхай шийдвэрлэдэг.

Бид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээ болон аливаа ажилтан, салбар нэгжид ирүүлсэн талархлыг дамжуулан ажиллахдаа баяртай байх болно.

contact-form
И-мэйлээр холбогдох

Харилцагчийн үйлчилгээний төв:

info@transbank.mn

Хүний нөөцийн газар:

hr@transbank.mn
Утсаар холбоо барих

Харилцагчийн үйлчилгээний төв

1800-9999

Гадаадаас холбогдох

+976 7223-9999

Viber

8888 -4299

WeChat

8888 -4299

TransBank аппликэйшн татах

Харилцагч та интернэтэд холбогдсон дурын төхөөрөмжөөс банкны үйлчилгээг орон зай, цаг хугацаанаас үл хамааран хялбар байдлаар авах боломжтой. Та TransBank аппликэйшн татах бол доорх холбоос дээр дарна уу.