Бидэнтэй харилцах
Бид харилцагчийн гаргасан гомдол, талархлыг дараах сувгуудаар хүлээн авна.
- Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн утас 1800-9999;
- Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн цахим шуудан Info@transbank.mn, callcenter@transbank.mn ;
- Тээвэр хөгжлийн банкны албан ёсны олон нийтийн цахим хаягууд Facebook,Viber, WeChat, WhatsApp, Skype
- Банкны газар, нэгж, харилцагчийн зөвлөхөөр дамжуулан уламжлах;
- Банкны салбар нэгжийн хувьд нэгжийн ажилтан болон санал хүсэлтийн хайрцгаар;
- Доорх QR кодоор
Та дээрх сувгуудаар гомдол, талархлаа ирүүлэх боломжтой ба бид таны гаргасан гомдлыг 24-72 цагийн дотор түргэн шуурхай шийдвэрлэдэг.
Бид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээ болон аливаа ажилтан, салбар нэгжид ирүүлсэн талархлыг дамжуулан ажиллахдаа баяртай байх болно.
contact-form
И-мэйлээр холбогдох
Харилцагчийн үйлчилгээний төв:
info@transbank.mnХүний нөөцийн газар:
hr@transbank.mnСалбаруудын байршил
Салбаруудын байршил харах
Түгээмэл асуулт хариултууд
Бид таны мэйлийг хүлээж авч 24 цагийн дотор хариу өгнө
Асуултуудыг харах
Интернэт банк апп татах
Хэзээ ч доголдолгүй систем, хаанаас ч холбогдож болох интернет банкийн үйлчилгээг бид танд санал болгож байна. Та апп татах бол доорх холбоосоор орно уу.
Хэзээ ч доголдолгүй систем, хаанаас ч холбогдож болох интернет банкийн үйлчилгээг бид танд санал болгож байна. Та апп татах бол доорх холбоосоор орно уу.