分类
联系我行

Бидэнтэй харилцах

Бид харилцагчийн гаргасан гомдол, талархлыг дараах сувгуудаар хүлээн авна.

  1. Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн утас 1800-9999;
  2. Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн цахим  шуудан  Info@transbank.mncallcenter@transbank.mn ;
  3. Тээвэр хөгжлийн банкны албан ёсны олон нийтийн цахим хаягууд Facebook,Viber, WeChat, WhatsApp, Skype
  4. Банкны газар, нэгж, харилцагчийн зөвлөхөөр дамжуулан уламжлах;
  5. Банкны  салбар  нэгжийн  хувьд  нэгжийн  ажилтан  болон  санал  хүсэлтийн хайрцгаар;
  6. Доорх QR кодоор

Та дээрх сувгуудаар гомдол, талархлаа ирүүлэх боломжтой ба бид таны гаргасан гомдлыг 24-72 цагийн дотор түргэн шуурхай шийдвэрлэдэг.

Бид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээ болон аливаа ажилтан, салбар нэгжид ирүүлсэн талархлыг дамжуулан ажиллахдаа баяртай байх болно.

发表回复

您的邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注