Categories
Vacancies

Харилцагчийн үйлчилгээний ахлах ажилтан

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  1. Гүйлгээний НББ-ийн ажлыг банкны НББ-ын бодлого, журамд нийцүүлэн зохион байгуулах
  2. Харилцагчийн төлбөр тооцооны үйлчилгээг хэрэгжүүлэхэд теллерүүдийн үйл ажиллагаанд зохицуулалт хийж өдөр тутмын мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар үйл ажиллагаанд нь хяналт тавих
  3. Касс үнэ бүхий зүйлийн хадгалалт хамгаалалт бүх төрлийн бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээнд давхар хяналт тавьж эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх
  4. Харилцагчид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх.

 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  1. Банк, санхүү эдийн засаг, нягтлан бодох бүртгэл чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
  2. Банкны системд багадаа 1 жил ахлах эсвэл мэргэшсэн теллерээр ажиллаж байсан туршлагатай
  3. Удирдан манлайлах чадвартай
  4. Хэрэглээний програм болон бүртгэлийн систем /NES/-ийн мэдлэгтэй байх
  5. Англи эсвэл орос хэлний мэдлэгтэй
  6. Харилцааны болон борлуулалт хийх ур чадвартай
  7. Асуудал шийдвэрлэх чадвартай
  8. Хариуцлагатай.