Skip to the content
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар харилцагчдад мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх
- Шинэ харилцагч татах, хамтран ажиллах, зөвшилцөх, тогтвортой харилцаа үүсгэх
- Төлөвлөгөөг биелүүлэх, чанар бүтээмжийг нэмэгдүүлэх
- Бусад ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух ажил үүргүүд.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Банк, санхүү, эдийн засаг, нягтлан бодох бүртгэл, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
- Банкны системд ажилласан туршлагатай бол давуу талтай
- Компьютерийн хэрэглээний программуудыг эзэмшсэн байх
- Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй
- Багаар болон бие даан ажиллах чадвартай
- Ажлын ачаалал даах чадвартай
- Харилцааны өндөр ур чадвартай, хувийн зохион байгуулалт сайтай.