Үндсэн үүрэг:

·  Гадаад хамтын ажиллагаатай холбоотой гэрээ, хэлэлцээр, уулзалтын орчуулга, бичиг баримтын боловсруулалт хийх

·  Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Банк, санхүү, эдийнзасаг, олон улсын харилцааны чиглэлээрбакалавр болон түүнээс дээшзэрэгтэй

·  Мэргэжлийн салбарт 2 жилэс дээш хугацаанд ажилласан туршлагатай

·  Англи, Хятад хэлний яриа ба бичгийн ахисан түвшний мэдлэгтэй /түгээмэл хэрэглэгддэг аль нэг гадаад хэлийг мэргэжлийн түвшинд эзэмшсэн/

·  Банк санхүүгийн систем, банкны үйл ажиллагаа, онцлогийн талаар өргөн хүрээний мэдлэгтэй

·  Хууль эрх зүйн зохих мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

·  Ажилдаа идэвхи санаачилгатай, хариуцлагатай

·  Багаар хамтран ажиллах чадвартай

·  Харилцааны өндөр соёлтой

·  Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах өндөр чадвартай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Банкны төлбөр түргэн гүйцэтгэх чадварыг хангах, зах зээлийн эрсдлийг удирдахад шаардлагатай мэдээ тайлан бэлтгэх

·  Банкны актив пассивийн бүтэц, зохистой хэмжээ, өөрийн хөрөнгийн хэрэгцээ, мөнгөн урсгалын шинжилгээ, таамаглал, судалгаа хийх

·  Хүү, ханшийн зах зээлийн байдал, нөлөөлөх хүчин зүйлс, ирээдүйн таамаглал судалгаа хийх 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Эдийн засаг, банк санхүү, нягтлан бодох мэргэжлийн бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

·  Зах зээл, санхүүгийн хэрэгслүүд, эрсдлийн сургалтуудад суусан бол давуу тал болно

·  Актив пассивийн удирдлага, чиглэлээр ажилласан болон судалгаа хийж байсан бол давуу тал болно

·  Англи хэлний мэргэжлийн түвшний мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний судалгаа хөгжүүлэлт хийх, маркетингийн хөтөлбөр төлөвлөх, хэрэгжүүлэх чиглэлээр “Ажлын байрны тодорхойлолт”-нд заасан бусад чиг үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Бизнесийн удирдлага, маркетингийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн

·  Нийгэм, эдийн засгийн орчны судалгаа хийх, дүгнэлт гаргах чадвартай

·  Зөв хандлагатай, санаачлагатай

  • Өөрийгөө илэрхийлэх, ажлаа тайлагнах чадвар сайтай
  • Багаар ажиллах чадвартай, хувийн зохион байгуулалт сайтай
  • Тэмүүлэлтэй, өөрийгөө хөгжүүлэх хүсэл эрмэлзэлтэй
  • Гадаад хэлний зохих мэдлэгтэй
  • Цахим орчны болон вэб хөгжүүлэлт, график дизайны чиглэлээр туршлагатай бол давуу тал болно

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Employer  : Bank

Locations  : Ulaanbaatar, Mongolia

Sector  : Banking

Job Roles  : Investment Analyst & Investment Manager

Job Type  : Contract

Languages  : Mongolian & fluent English

Date posted  : November 07, 2017

Salary  :

We are looking for investment manager and investment analysts with at least 1 year of experience. This is an excellent opportunity to land and develop your career in investment banking. Those who are interested are encouraged to send their CVs to odkhuu.o@transbank.mn  or call +976 8888-2599.     

Employer  : Bank

Locations  : Ulaanbaatar, Mongolia

Sector  : Banking

Job Roles  : Secretary of the Board of Directors

Job Type  : Contract

Languages  : Mongolian & fluent Chinese

Date posted  : November 07, 2017

Salary  :

We are looking for a lawyer with 1-2 years of experience. This is an excellent opportunity to land and develop your career with the fastest growing bank. Those who are interested are encouraged to send their CVs to odkhuu.o@transbank.mn  or call +976 8888-2599.   

Employer: Bank

Locations: Mongolia

Sector Banking

Job Roles: Compliance Officer

Jop Type: Contract

Languages: Flient in Mongolian & English

Date posted: November 22, 2017

Salary: Negotiable based on experiences 

We are looking for a Compliance Officer with either Risk management or Law backgroung with 2 or more years work experiences. This is excellent opportunity to land develop your career with the fastest growing bank.

Those who are interested are encouraged to send their CVs to nominchimeg.r@transbank.mn or call 91114099

Үндсэн үүрэг:

  • Банкны эрхэм зорилго, үнэт зүйлсийн хүрээнд тодорхойлсон хүний нөөцийн бодлого, стратегийн дагуу хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалтын ажлыг гүйцэтгэж, баг хамт олныг бүрдүүлэх, хүний нөөцийн өдөр тутмын зохион байгуулалт, үйл ажиллагаагаар хангах;
  • Банкны өсөлт дэвшилттэй холбоотой шаардлагатай өөрчлөлт шинэчлэлтүүдийг тухай бүр хийж, хүний нөөцийн дүрэм журам, зааварт шаардлагатай нэмэлт өөрчлөлтүүдийг оруулах;
  • Ажилтнуудын хөдөлмөрийн бүтээмж, гүйцэтгэлийн үр дүнг сайжруулах, байгууллагын соёл, хамт олны эерэг уур амьсгалыг бүрдүүлэхэд чиглэсэн арга хэмжээ зохион байгуулах;
  • Ажилтнуудын гүйцэтгэлийн үнэлгээний системийг илүү боловсронгуй болгож, сургалт хөгжил талаас газар хэлтсүүдийн удирдлагуудтай хамтран ажиллах;
  • Газар хэлтсийн захирлуудаас тухайн цагт өгсөн чиг үүргүүдийн дагуу ажлын байрны тодорхойлолт бичиж батлуулах, хүний нөөц захиргааны ажлуудыг үр дүнтэй удирдан зохион байгуулах;
  • Удирдлагаас өгөх урт хугацааны болон өдөр тутмын бусад үүрэг даалгаварууд;

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

  • Хүний нөөцийн удирдлага мэргэжлээр баклавараас доошгүй зэрэгтэй, мастер зэрэгтэй бол давуу тал болно
  • Удирдан зохион байгуулах, манлайлах ур чадвар сайтай
  • Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй 
  • Эерэг, зөв зохистой хандлагатай, сэтгэл зүйн мэдлэг туршлагатай, харилцааны өндөр ур чадвартай
  • Хөдөлмөрийн тухай хууль, тогтоомж болон бусад холбогдох хууль, эрх зүйн мэдлэг, туршлагатай
  • Бичиг баримт боловсруулах мэргэжлийн ур чадвар сайн
  • Мэргэжлээрээ ажиллаж байсан туршлагатай
  • Банкны салбарт ажиллаж байсан бол давуу тал болно. 

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Цахим банк, картын системийн үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллана

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

Мэргэжил:

·  Програм хангамж, Мэдээллийн систем, Компьютерийн ухааны чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

Мэдлэг, ур чадвар:

·  Мэдээллийн сан, үйлдлийн системийн болон програм хөгжүүлэлтийн талаар мэдлэгтэй байх /Oracle, MSSQL, Unix, Linux, Java, Net, Web/ 

·  Банкны системд ажиллаж байсан бол давуу тал болно

·  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай

·  Бүтээлч, шинийг санаачлах, шинэ зүйлд хурдан суралцах чин эрмэлзэлтэй

·  Бие даан суралцах чадвар өндөр байх

·  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Банкны нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, ерөнхий дэвтрийн дансны төлөвлөгөөг боловсруулах, шинэчлэн сайжруулах, тайлангийн орчинд хяналт тавих, СТОУС, Монгол улсын хууль тогтоомжид нийцүүлэн Монголбанк, санхүү, татварын тайлан болон бусад тайланг үнэн зөв гаргах үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллана

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

Мэргэжил:

·  Банк, санхүү, эдийн засгийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй

Мэдлэг, ур чадвар:

·  Банкны бүртгэл, санхүү, татварын тайлангийн чиглэлээр сургалтуудад хамрагдсан бол давуу тал болно

·  Банкны системд 3-аас дээш жил санхүү тайлан бүртгэлийн чиглэлээр ахлах ажилтан болон удирдах албан тушаалд ажилласан туршлагатай

·  Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй

·  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай

·  Бүтээлч, шинийг санаачлах, шинэ зүйлд хурдан суралцах чин эрмэлзэлтэй, бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх

·  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Бизнесийн зээлийн судалгаа шинжилгээг хийх, дүнэлт гаргах;

·  Банкны Бизнесийн зээлийн бүтээгдэхүүний журам зааврыг боловсруулах, шинэчлэх сайжруулах;

·  Өөрийн олгосон болон хариуцсан багцын чанарт анхаарч өдөр тутам хяналт тавьж ажиллах;

·  Байгууллагын хадгаламж, харилцах татах,

·  Зээлийн холбогдох тайлан гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Эдийн засаг, банк санхүү, бизнес удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

·  Зээл, санхүүгийн хэрэгслүүд, эрсдэлийн сургалтуудад суусан бол давуу тал болно

·  Англи хэлний мэргэжлийн түвшний мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь  “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn