Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Зээлийн судалгаа хийх, зээлийн санал боловсруулан бэлтгэж, дүгнэлт гаргах, үнэлэлт өгөх, зээлийн хороогоор шийдвэрлүүлэх, хариуцсан зээлийн төлбөр, зээлийн хүүний төлбөрүүдийг гэрээнд заасны дагуу хугацаанд нь төлүүлэх, зээлийн багцын тайлан мэдээг хугацаанд нь гарган, холбогдох газарт хүргүүлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Банк санхүү, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй байх;
- Банкны салбарт зээлийн эдийн засагчийн мэргэжлээр 3-аас дээш жил ажиллаж байсан ажлын дадлага туршлагатай байх;
- Зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх, санал боловсруулж, дүгнэлт гаргах чадвартай байх;
- Харилцагчдад санхүүгийн зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх чадвартай байх;
- Зээлийн багцын чанарыг хариуцаж ажиллах, тайлан мэдээг гаргах чадвартай байх;
- Хууль, эрх зүйн хүрээний мэдлэгтэй байх:
- Компютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн байх;
- Харилцааны өндөр соёлтой байх;
- Хамт олныг удирдан зохион байгуулах, багаар ажиллах чадвартай байх;
- Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх;
- Үнэнч шударга, хувийн зохион байгуулалт сайтай байх;
- Тууштай хөдөлмөрч, ажилдаа идэвхи санаачлагатай байх; 

Ажлын байрны анкет татаж авах 

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банкны нягтлан бодох бүртгэл хөтлөлт, санхүүгийн тайлан бусад мэдээ баримтыг тогтсон зааврын дагуу үнэн зөв бэлтгэж, заасан хугацаанд багтаан Санхүүгийн тайлагналын олон улсын стандартууд, Монгол Улсын Нягтлан бодох бүртгэлийн тухай хууль, холбогдох бусад хууль, тогтоомжинд нийцүүлэн гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Банк, санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй байх;
- Банкны салбарт нягтлан бодох бүртгэл, тайлагналын чиглэлээр 3-аас дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай байх;
- Банкны нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, журам заавар, дансны төлөвлөгөөг боловсруулах чадвартай байх;
- Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн байх;
- Харилцааны өндөр соёлтой байх;
- Хамт олныг удирдан зохион байгуулах, багаар ажиллах чадвартай байх;
- Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх;
- Үнэнч шударга, хувийн зохион байгуулалт сайтай байх;
- Тууштай хөдөлмөрч, ажилдаа идэвхи санаачлагатай байх; 

Ажлын байрны анкет татаж авах 

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд туслах, албан тоот хүлээн авах, илгээх, бичиг хэрэг хөтлөх, танилцуулах, албан бичиг найруулах, засварлах, хянах, уулзалт хурал зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага


- Олон улс харилцаа, банк санхүү, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй байх;
- Албан бичиг хөтлөх, гэрээ, бичиг баримтын төсөл боловсруулах чадвартай байх;
- Банк санхүүгийн байгууллагад 1-ээс доошгүй жил ажилласан туршлагатай байх; 
- Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн байх;
- Харилцааны өндөр соёлтой байх;
- Хамт олныг зохион байгуулах, багаар ажиллах чадвартай байх;
- Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх;
- Үнэнч шударга, хувийн зохион байгуулалт сайтай байх;
- Тууштай хөдөлмөрч, ажилдаа идэвхи санаачлагатай байх

Ажлын байрны анкет татаж авах 

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Банкнаас хэрэгжүүлэхээр төлөвлөж буй картын төслийг бүхэлд нь хариуцаж ажиллана. Карт гаргагч байгууллага, программ хангамж нийлүүлэгч байгууллагуудтай холбоо тогтоох, хамтын ажиллагааг эхлүүлэх, шинээр картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх, өрсөлдөх чадварыг сайжруулах,  картын хэвийн ажиллагаа, борлуулалтын төлөвлөгөө, идэвхжүүлэлтэнд хяналт тавьж ажиллана.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны 04 дүгээр сарын 14-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mnцахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой. 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Санхүү, эдийн засаг, маркетинг, бизнесийн удирдлагын мастер  ба түүнээс дээш зэрэгтэй;

•  Банкинд картын бизнесийг хариуцан доод тал нь 3 жил ажиллаж байсан ажлын  туршлагатай;

•  Англи хэлний бичгийн болон ярианы ахисан түвшиний мэдлэгтэй;

•  Карттай холбоотой программ хангамж, системүүдийн өргөн мэдлэгтэй, ажиллах чадвартай;

•  Судалгаа шинжилгээ хийх, тайлан мэдээ гаргах, бичиг баримт боловсруулах өндөр чадвартай;

•  Тогтвор суурьшилтай ажиллах;

•  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;

•  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай;

Ажлын байрны анкет татаж авах

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Банкны эрхэлж буй үйл ажиллагаанд учирч болзошгүй хууль, эрх зүйн эрсдэлээс сэргийлэх, учирсан эрсдэлийн үр нөлөөг бууруулах чиглэлээр хууль, эрх зүйн арга хэмжээ хэрэгжүүлэн ажиллах, хууль зүйн зөвлөгөө, эрх зүйн туслалцаа үзүүлэх, өдөр тутмын гарч буй шийдвэр, бодлогын бичиг баримт, гадагшаа хандсан албан тоотуудад эрх зүйн дүгнэлт өгөх зэрэг байдлаар ажиллана.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны 04 дүгээр сарын 14-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mnцахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой. 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Хууль, эрх зүйн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй;

•  Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэн байх;

•  Албан бичиг боловсруулах, танилцуулах чадвар эзэмшсэн байх;

•  Банкны үнэт зүйлс, бодлогод нийцэж, үнэнч шударга, ёс суртахуун болон ёс зүйн хэм хэмжээг сахиж ажиллах чадвартай;

•  Англи хэлний бичгийн болон ярианы ахисан түвшиний мэдлэгтэй;

•  Хуулийн дүгнэлт бичих, шүүхэд нэхэмжлэл гаргах, бичиг баримт боловсруулах өндөр чадвартай;

•  Тогтвор суурьшилтай ажиллах;

•  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;

•  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай;

Ажлын байрны анкет татаж авах

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Банк хоорондын болон салбар хооронд хийгдэх бэлэн, бэлэн бус төлбөр тооцоо, гадаад төлбөр тооцоог харилцагчийн хүсэлтийн дагуу хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэгтэйгээр ажиллана.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны 04 дүгээр сарын 14-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mnцахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой. 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Банк, санхүүгийн чиглэлээр их дээд сургуулийг бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй төгссөн;

•  Харилцааны  єндєр соёлтой, олон нийттэй харилцах туршлагатай;

•  Ажлын ачаалал  даах чадвартай;

•  Үнэнч шударга, тогтвор суурьшилтай ажиллах;

•  Банкны суурь бүртгэлийн программ хангамж, тэр дундаа Грейп Банк программ хангамж дээр ажиллаж байсан туршлагатай байвал давуу тал болно;

•  Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн  эзэмшсэн;

•  Англи хэлний бичгийн болон ярианы ахисан түвшиний мэдлэгтэй;

•  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;

•  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай; 

БҮРТГЭЛИЙН БОДЛОГО, ХЯНАЛТЫН ХЭЛТЭСТ СИСТЕМИЙН ОПЕРАТОР

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Банкны суурь бүртгэлийн систем болон дэд системүүд, өгөгдөлийн сангуудын өдөр тутмын хэвийн үйл ажиллагаанд тасралтгүй хяналт тавин ажиллах, системүүдийн хуваарьт ажилбаруудыг өдөр тутам гүйцэтгэж ажиллана.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Мэдээлэл технологи, Компьютерийн ухаан, банкны удирдлага чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн, бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;

•  Баримт бичиг боловсруулах чадвартай, хариуцлагатай цаг нарийн баримталдаг байх;

•  Программчлалын хэл болон өгөгдлийн сангийн удирдлагын системийн талаар суурь мэдлэгтэй байх;

•  Банкны нягтлан бодох бүртгэлийн дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй байх;

•  Ажлын ачаалал  даах чадвартай;

•  Үнэнч шударга, тогтвор суурьшилтай ажиллах;

•  Банкны суурь бүртгэлийн программ хангамж, тэр дундаа Грейп Банк программ хангамж дээр ажиллаж байсан туршлагатай байвал давуу тал болно;

•  Англи хэлний бичгийн болон ярианы ахисан түвшиний мэдлэгтэй;

•  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;

•  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай;

Ажлын байрны анкет татаж авах

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Үндсэн хөрөнгө, тавилга эд хогшил, тоног төхөөрөмж, багаж хэрэгсэл, үнэ бүхий зүйл, шаардлагатай оффисын бичиг хэргийн материалыг бэлтгэх, худалдан авалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, байрны урсгал засвар, салбар нэгжийн тохижилт болон бусад ажил үүргийг хариуцан ажиллана.  

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Бизнесийн удирдлагын чиглэлээр мэргэжилтэй;

•  Байгууллагад оффис менежер болон худалдан авалтын чиглэлээр ажиллаж байсанажлын туршлагатай бол давуу байдал болно;

•  Дүн шинжилгээ хийх, үнэлэлт дүгнэлт өгөх, шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Ажлын ачаалал  даах чадвартай;

•  Үнэнч шударга, тогтвор суурьшилтай ажиллах;

•  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

•  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;

• Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай;

Ажлын байрны анкет татаж авах

Ажлын байрны зорилго:

Банкны сервер болон систем суурилуулалт, хөгжүүлэлт, тохируулга, шинэчлэлтийг хариуцах, системийн нууцлал, аюулгүй байдал, тасралтгүй хэвийн ажиллагааг ханган ажиллах

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны 10-р сарын 03-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mn цахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой. 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Компьютерийн ухаан, мэдээллийн технологи, компьютерийн системийн хамгаалалт мэргэжлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;

•  Microsoft server системүүд дээр ажиллах чадвартай /MS server 2008 R2 and later, active directory service, group policy service, exchange server/;

•  Unix төрлийн server системүүд дээр ажиллах чадвартай;

•  VMWare зохион байгуулах, удирдах, ажиллах чадвартай;

•  Oracle мэдээллийн сангийн талаар мэдлэгтэй;

•  Мэдээллийн аюулгүй байдлын чиглэлээр мэдлэгтэй;

•  Англи хэлний мэдлэгтэй, бичиг баримт боловсруулах чадвартай;

• Энэ чиглэлээр 3 ба түүнээс дээш жил ажилласан туршлагатай бол давуу тал болно;

•  Энэ чиглэлээр мэргэжлийн сертификаттай бол давуу тал болно;

•  Хурдан шуурхай, нягт нямбай гүйцэтгэлтэй;

•  Мэргэжлийн ёс зүйтэй, техник сэтгэлгээ, бүтээлч сэтгэлгээ, бие дааж ажиллах, багаар ажиллах, шийдвэр гаргах, ачаалал даах чадвартай байх;

Бүрдүүлэх материал:

•  Дипломын хуулбар

•  Цахим үнэмлэхний хуулбар

•  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

•  Тээвэр Хөгжлийн Банкны “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэт, үнэн зөв бөглөсөн байх

Ажлын байрны анкет татаж авах

Ажлын байрны зорилго:

Системийн техник болон програм хангамжийн засвар үйлчилгээ үзүүлэх, ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу ажил үүрэг гүйцэтгэнэ.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны 10-р сарын 03-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mn цахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой. 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Мэдээллийн технологийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн;

•  Мэдээллийн системийн талаарх ерөнхий ойлголт сайтай байх;

•  Компьютерийн тоног төхөөрөмж, програмын үйлдлийн засвар үйлчилгээ, үйлдэл, суурилуулалт, шинэчлэлтийг хийж гүйцэтгэх чадвартай;

•  Компьютер техник хэрэгслийн найдвартай ажиллагааг бэлэн байдлыг хангаж, төрөл бүрийн вирусээс хамгаалах хяналт тавих;

•  Системийн хэрэглэгч нарыг тухайн системийг ажиллуулахад сургаж дадлагажуулах;

•  Hardware болон software хосолсон мэргэжилтэй бол давуу тал болно;

•  Сүлжээний талаар мэдлэгтэй;

•  Багаар ажиллах чадвартай;

•  Ажлын ачаалал даах чадвартай;

•  Хурдан шуурхай, мэргэжлийн ёс зүйтэй, харилцааны соёлтой байх;

•  Шинийг сурч, хөгжих хүсэл эрмэлзэлтэй;

•  Удирдлагын үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь биелүүлэх чадвартай;

Бүрдүүлэх материал:

•  Дипломын хуулбар

•  Цахим үнэмлэхний хуулбар

•  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

•  Тээвэр Хөгжлийн Банкны “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэт, үнэн зөв бөглөсөн байх

Ажлын байрны анкет татаж авах

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд шаардлагатай бүтээгдэхүүн болон банкны үйл ажиллагааны талаарх мэдээллийг үнэн зөв, богино хугацаанд төвөггүй хүргэх, нөгөө талаас банк болон харилцагч хоорондын үл ойлголцлыг багасгах, гомдлын менежеметийг хэрэгжүүлэх зорилгын хүрээнд ажиллана. 

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт 2017 оны  9 дүгээр сарын 29-ний өдрийн 17:00 цагаас өмнө Тээвэр Хөгжлийн Банкны Хүний нөөцийн хэлтэст хаяглан Жуулчны гудамж-35, Улаанбаатар-15170-т байрлах төв оффист ирүүлэх эсхүл www.transbank.mn цахим хуудсаар дамжуулан онлайнаар бөглөх боломжтой.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

•  Их дээд сургууль төгссөн бакалаврын зэрэгтэй /Менежемент, Санхүү, нягтлан эдийн засгийн чиглэлээр/

•  Харилцааны өндөр соёлтой

•  Асуудлыг ойлгуулах, хэл ярианы баялаг сайтай

•  Нөхцөл байдлыг бодитойгоор үнэлж, хурдан шуурхай шийдвэрлэдэг.

•  Хариуцлагатай

•  10 хуруугаар түргэн шуурхай шивэх чадвартай, хэрэглээний програмуудыг бүрэн эзэмшсэн

Бүрдүүлэх материал:

•  Дипломын хуулбар

•  Цахим үнэмлэхний хуулбар

•  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

•  Тээвэр Хөгжлийн Банкны “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэт, үнэн зөв бөглөсөн байх

Ажлын байрны анкет татаж авах