Үндсэн үүрэг:

·  Гадаад хамтын ажиллагаатай холбоотой гэрээ, хэлэлцээр, уулзалтын орчуулга, бичиг баримтын боловсруулалт хийх

·  Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Банк, санхүү, эдийнзасаг, олон улсын харилцааны чиглэлээрбакалавр болон түүнээс дээшзэрэгтэй

·  Мэргэжлийн салбарт 2 жилэс дээш хугацаанд ажилласан туршлагатай

·  Англи, Хятад хэлний яриа ба бичгийн ахисан түвшний мэдлэгтэй /түгээмэл хэрэглэгддэг аль нэг гадаад хэлийг мэргэжлийн түвшинд эзэмшсэн/

·  Банк санхүүгийн систем, банкны үйл ажиллагаа, онцлогийн талаар өргөн хүрээний мэдлэгтэй

·  Хууль эрх зүйн зохих мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

·  Ажилдаа идэвхи санаачилгатай, хариуцлагатай

·  Багаар хамтран ажиллах чадвартай

·  Харилцааны өндөр соёлтой

·  Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах өндөр чадвартай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Банкны төлбөр түргэн гүйцэтгэх чадварыг хангах, зах зээлийн эрсдлийг удирдахад шаардлагатай мэдээ тайлан бэлтгэх

·  Банкны актив пассивийн бүтэц, зохистой хэмжээ, өөрийн хөрөнгийн хэрэгцээ, мөнгөн урсгалын шинжилгээ, таамаглал, судалгаа хийх

·  Хүү, ханшийн зах зээлийн байдал, нөлөөлөх хүчин зүйлс, ирээдүйн таамаглал судалгаа хийх 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Эдийн засаг, банк санхүү, нягтлан бодох мэргэжлийн бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

·  Зах зээл, санхүүгийн хэрэгслүүд, эрсдлийн сургалтуудад суусан бол давуу тал болно

·  Актив пассивийн удирдлага, чиглэлээр ажилласан болон судалгаа хийж байсан бол давуу тал болно

·  Англи хэлний мэргэжлийн түвшний мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний судалгаа хөгжүүлэлт хийх, маркетингийн хөтөлбөр төлөвлөх, хэрэгжүүлэх чиглэлээр “Ажлын байрны тодорхойлолт”-нд заасан бусад чиг үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Бизнесийн удирдлага, маркетингийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн

·  Нийгэм, эдийн засгийн орчны судалгаа хийх, дүгнэлт гаргах чадвартай

·  Зөв хандлагатай, санаачлагатай

  • Өөрийгөө илэрхийлэх, ажлаа тайлагнах чадвар сайтай
  • Багаар ажиллах чадвартай, хувийн зохион байгуулалт сайтай
  • Тэмүүлэлтэй, өөрийгөө хөгжүүлэх хүсэл эрмэлзэлтэй
  • Гадаад хэлний зохих мэдлэгтэй
  • Цахим орчны болон вэб хөгжүүлэлт, график дизайны чиглэлээр туршлагатай бол давуу тал болно

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет” -ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Employer  : Bank

Locations  : Ulaanbaatar, Mongolia

Sector  : Banking

Job Roles  : Investment Analyst & Investment Manager

Job Type  : Contract

Languages  : Mongolian & fluent English

Date posted  : November 07, 2017

Salary  :

We are looking for investment manager and investment analysts with at least 1 year of experience. This is an excellent opportunity to land and develop your career in investment banking. Those who are interested are encouraged to send their CVs to odkhuu.o@transbank.mn  or call +976 8888-2599.     

Employer  : Bank

Locations  : Ulaanbaatar, Mongolia

Sector  : Banking

Job Roles  : Secretary of the Board of Directors

Job Type  : Contract

Languages  : Mongolian & fluent Chinese

Date posted  : November 07, 2017

Salary  :

We are looking for a lawyer with 1-2 years of experience. This is an excellent opportunity to land and develop your career with the fastest growing bank. Those who are interested are encouraged to send their CVs to odkhuu.o@transbank.mn  or call +976 8888-2599.   

Employer: Bank

Locations: Mongolia

Sector Banking

Job Roles: Compliance Officer

Jop Type: Contract

Languages: Flient in Mongolian & English

Date posted: November 22, 2017

Salary: Negotiable based on experiences 

We are looking for a Compliance Officer with either Risk management or Law backgroung with 2 or more years work experiences. This is excellent opportunity to land develop your career with the fastest growing bank.

Those who are interested are encouraged to send their CVs to nominchimeg.r@transbank.mn or call 91114099

Үндсэн үүрэг:

·  Цахим банк, картын системийн үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллана

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

Мэргэжил:

·  Програм хангамж, Мэдээллийн систем, Компьютерийн ухааны чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

Мэдлэг, ур чадвар:

·  Мэдээллийн сан, үйлдлийн системийн болон програм хөгжүүлэлтийн талаар мэдлэгтэй байх /Oracle, MSSQL, Unix, Linux, Java, Net, Web/ 

·  Банкны системд ажиллаж байсан бол давуу тал болно

·  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай

·  Бүтээлч, шинийг санаачлах, шинэ зүйлд хурдан суралцах чин эрмэлзэлтэй

·  Бие даан суралцах чадвар өндөр байх

·  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Банкны нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, ерөнхий дэвтрийн дансны төлөвлөгөөг боловсруулах, шинэчлэн сайжруулах, тайлангийн орчинд хяналт тавих, СТОУС, Монгол улсын хууль тогтоомжид нийцүүлэн Монголбанк, санхүү, татварын тайлан болон бусад тайланг үнэн зөв гаргах үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллана

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

Мэргэжил:

·  Банк, санхүү, эдийн засгийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй

Мэдлэг, ур чадвар:

·  Банкны бүртгэл, санхүү, татварын тайлангийн чиглэлээр сургалтуудад хамрагдсан бол давуу тал болно

·  Банкны системд 3-аас дээш жил санхүү тайлан бүртгэлийн чиглэлээр ахлах ажилтан болон удирдах албан тушаалд ажилласан туршлагатай

·  Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй

·  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай

·  Бүтээлч, шинийг санаачлах, шинэ зүйлд хурдан суралцах чин эрмэлзэлтэй, бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх

·  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Үндсэн үүрэг:

·  Бизнесийн зээлийн судалгаа шинжилгээг хийх, дүнэлт гаргах;

·  Банкны Бизнесийн зээлийн бүтээгдэхүүний журам зааврыг боловсруулах, шинэчлэх сайжруулах;

·  Өөрийн олгосон болон хариуцсан багцын чанарт анхаарч өдөр тутам хяналт тавьж ажиллах;

·  Байгууллагын хадгаламж, харилцах татах,

·  Зээлийн холбогдох тайлан гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Эдийн засаг, банк санхүү, бизнес удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

·  Зээл, санхүүгийн хэрэгслүүд, эрсдэлийн сургалтуудад суусан бол давуу тал болно

·  Англи хэлний мэргэжлийн түвшний мэдлэгтэй

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь  “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Кибр халдлагын цар хүрээ, шалтгааныг тогтоон дүгнэлт гарган халдлагыг зогсоох, хариу арга хэмжээ авах;
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын зөрчилд дүн шинжилгээ хийх;
  • Аюулгүй байдлын эмзэг цэгүүдийг тодорхойлох, урьдчилан сэргийлэх ажилд дэмжлэг үзүүлэх, заавар зөвлөмжөөр хангах;
  • Аюулаас урьдчилан сэргийлэх технологийн шийдлүүдийг олох, санал болгох, хэрэгжүүлэх, мэдээллэх.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Боловсрол: Дээд боловсролтой /Бакалавр болон түүнээс дээш/;
  • Мэрэгжил: Компьтерийн ухаан, Мэдээллийн аюулгүй байдал, Мэдээллийн технологи, Мэдээллийн системийн чиглэлээр мэргэжил эзэмшсэн;
  • Мэргэшил: Мэдээллийн аюулгүй байдал, Кибр аюулгүй байдлын чиглэлээр мэргэшсэн, цаашид энэ чиглэлээр ажиллах сонирхолтой;
  • Туршлага: Мэргэжлээрээ 2-с дээш жил ажиллсан;
  • Ур чадвар: Өөрийгөө хөгжүүлэх, сурч боловсрох эрмэлзэлтэй; Бие даанс урч боловсрох чадвартай; дүн шинжилгээ хийх, мэдээлэл боловсруулах чадвартай, хяналтын хэрэгслүүд дээр ажиллах туршлагатай, лог шинжилгээ хийх чадвартай.
  • Тусгай шаардлага:
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын хяналтын талаар, ISO2700х, COBIT, PCI DSS стандартуудын мэдлэгтэй байх;
  • Microsoft Windows, Unix, Linux үйлдийн системүүд, Oracle RDBMS, MySQL-ийн талаар мэдлэгтэй, ажиллах чадвартай байх;
  • Мэдээллийн системийн удирдлага хяналт, үйл ажиллагааны талаар мэдлэгтэй байх;
  • Англи хэлний дээд шатны мэдлэгтэй байх;

Үндсэн үүрэг:

·  Харилцагч, үйлчлүүлэгчийг анхан шатны мэдээллээр үнэн зөв хангаж, чиглүүлэх, банкны ажилтнуудыг утсан харилцаагаар холбож, мэдээллээр хангах, офисын эмх цэгцтэй байдлыг хариуцан ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Дээд боловсролтой

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг бүрэн эзэмшсэн

·  Бичиг баримт боловсруулах, албан хэрэг хөтлөх чадвартай

·  Тогтвор суурьшилтай ажиллах, ажилдаа чин сэтгэлээсээ хандах 

·  Хувийн зохион байгуулалт сайн, харилцааны өндөр соёлтой

·  Англи хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй

Бүрдүүлэхматериал:

·  Дипломын хуулбар

·  Цахим үнэмлэхний хуулбар

·  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

·  ТрансБанкны www.transbank.mn/careers сайт дахь “Ажилд орохыг хүсэгчийн анкет”-ийг бүрэн гүйцэд, үнэн зөв бөглөсөн байх

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг:

Утас: 7716 9999, и-мэйл: hr@transbank.mn

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

-  Банкны үйл ажиллагааг хуулийн хүрээнд хэвийн явуулах, хууль зүйн эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх нөхцлийг бүрдүүлэх, хэлтсийн ажлыг удирдан зохион байгуулах

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Тавигдах шаардлага

·  Хууль, эрх зүйн чиглэлээр магистр, түүнээс дээш зэрэгтэй;

·  Мэргэжлийн салбарт 5 буюу түүнээс дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай; 

·  Банк санхүүгийн систем, банкны үйл ажиллагаа, онцлогийн талаар өргөн мэдлэгтэй бол  давуу тал болно; 

·  Бусдад зөвөлгөө өгөх, тайлбарлан ойлгуулах, итгүүлэн үнэмшүүлэх чадвартай; 

·  Багийг удирдан зохион байгуулах, манлайлах чадвартай; 

·  Албан бичиг боловсруулах, хөтлөх чадвартай; 

·  Үнэнч шударга, ажилдаа идэвхи санаачлагатай;

·  Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн;

·  Англи хэлний бичгийн болон ярианы зохих түвшний мэдлэгтэй;

·  Ажилдаа идэвхи санаачлагатай, хариуцлагатай, өндөр ёс зүйтэй, үнэнч шударга;

·  Цагийн менежмент сайтай;

·  Харилцааны өндөр соёлтой;

·  Хэрэгцээтэй мэдээллийг хайх, олж авах, боловсруулах чадвартай; 

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банкны дотоодод  мөрдөгдөх дүрэм,  журам болон үйл  ажиллагаа нь  Монгол  Улсын хууль тогтоомж, эрх  бүхий байгууллагын шаардлагад  нийцэж байгаа байдалд  хяналт тавих,  нийцүүлэх ажиллагааг зохион  байгуулах,  хууль тогтоомжийг  хэрэгжүүлэхэд банкны  газар,  хэлтэс,  нэгжд дэмжлэг  үзүүлэх, комплаенсийн зарчмыг нэвтрүүлэх,  бэхжүүлэхэд  оршино.   Холбогдох хууль, журмын дагуу банкны ажилтнуудад зөвлөгөө өгөх, удирдан чиглүүлэх, банкны нийцлийн эрсдэлийг хянах, шалгах үйл ажиллагааг тодорхойлох, үнэлэх, түүний хэрэгжилт, түүний өдөр тутмын үйл ажиллагаа, дагаж мөрдөх хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

Үндсэн шаардлага

·  Банк санхүү, эдийн засаг, бизнесийн удирдлага, эрх зүй, эрсдэлийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй; 

·  Мэргэжлийн чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай;

·  Банкинд ажиллаж байсан туршлагатай;

·  Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх;

·  Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах чадвартай;

·  Хэрэглээний болон бүртгэл санхүүгийн програмыг эзэмшсэн;

·  Удирдан зохион байгуулах болон багаар хамтран ажиллах чадвартай;

·  Бие даасан бусдын нөлөөнд автахгүй шийдвэр гаргах, ажлын ачаалал даах чадвартай;

·  Бусдыг сонсох өөрийгөө илэрхийлэх чадвартай;

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар

Хүний нөөцийн хэлтсийн захирал нь банкны хөгжил дэвшилттэй уялдуулан ажиллах хүчний хэтийн хэрэгцээг тодорхойлох, шаардлагатай мэргэжлийн хүний нөөцийг бүрдүүлэх, байршуулах бодлогыг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, ажилтны мэргэжил боловсрол, мэргэшил, чадамж, ур чадварыг харгалзан ажлын байрны шаардлагад нийцүүлэн хөгжүүлэх, томилох, сэлгэн ажиллуулах, чөлөөлөх асуудлыг хуулийн хүрээнд шийдвэрлэх, мэргэжлийн өндөр ур чадвартай, мэргэшсэн ажилтнуудыг тогтвор суурьшилтай ажиллуулах бодлогыг хэрэгжүүлэх, банкны хүний нөөцийн урсгал хөдөлгөөнд дүн шинжилгээ хийх, ажилтнуудын ажил үүргийн давхардал, ачааллыг судлах, оновчтой зохион байгуулах, ажилтнуудын батлагдсан орон тооны хуваарийн хэрэгжилтэд хяналт тавих зэрэг ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Тавигдах шаардлага:

Мэргэжил: 

-  Хүний нөөцийн удирдахуйн ухаан, бизнес удирдлагын чиглэлээр гадаад дотоодын их дээд сургуулийг магистр болон түүнээс дээш зэрэгтэй төгссөн;

Мэдлэг, ур чадвар:

-  Хүний нөөцийн чиглэлээр 3-аас доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай

-  Хөдөлмөрийн эрх зүйн талаар өндөр мэдлэгтэй

-  Хүний нөөцийн удирдлагын ур чадваруудыг бүрэн эзэмшсэн, дүрэм журам боловсруулж мөрдүүлэх чадвартай

-  Англи хэлний ярианы болон бичгийн өндөр мэдлэгтэй.

-  Банкны салбарт хүний нөөцийн чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу талд тооцно

-  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай

-  Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх

-  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай


Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

·  Банкны зорилгод нийцүүлэн, төлөвлөгөөнд тусгагдсан ажлын гүйцэтгэлийг хангах, банкны Карт болон цахим банкны үйлчилгээний өдөр тутмын хэвийн үйл ажиллагааг хангах,  системийн өдрийн өндөрлөгөөг гүйцэтгэх, картын гүйлгээ боловсруулалт, картын тайлан тооцоо, карт хэвлэлтийн захиалгатай холбоотой ажил үүргийг гүйцэтгэх.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

·  Нягтлан бодох бүртгэл, банк санхүү, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй /гадаадын их, дээд сургууль төгссөн бол давуу тал болно/;

·  Англи хэлний ярианы болон бичгийн ахисан түвшний мэдлэгтэй /өөр төрлийн гадаад хэлний мэдлэгтэй бол давуу тал болно/;

·  Банкны системд ажиллаж байсан бол давуу тал болно;

·  Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;

·  Бүтээлч, шинийг санаачлах, шинэ зүйлд хурдан суралцах чин эрмэлзэлтэй;

·  Бие даан суралцах чадвар өндөр байх;

·  Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай;

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Банкны зээлийн үйл ажиллагаанд бий болсон болон цаашид учирч болзошгүй эрсдэлийн сөрөг нөлөөллийн түвшин, хүлээгдэж буй хандлагыг тодорхойлох, хянах, үнэлгээ хийх бөгөөд эрсдэлийг бууруулах, хязгаарлах, сэргийлэхэд чиглэсэн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, мэргэжлийн зөвлөгөө, зааварчилгаагаар хангах.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Тавигдах шаардлагууд

- Банк, санхүү, эдийн засгийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

- Зээл, зээлийн эрсдэлийн чиглэлээр 3-аас дээш жил ажиллаж байсан туршлагатай

- Санхүүгийн иж бүрэн шинжилгээ хийн дүгнэлт гаргах, судалгаа, шинжилгээ хийх чадвартай

- Англи хэлний дундаас дээш түвшний ярианы болон бичгийн чадвартай

- Компьютерийн хэрэглээний програмуудыг ахисан түвшинд эзэмшсэн

- Эконометрикийн дунд шатны мэдлэгтэй

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банк хоорондын болон салбар хооронд хийгдэх бэлэн, бэлэн бус төлбөр тооцоо, гадаад төлбөр тооцоог харилцагчийн хүсэлтийн дагуу хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэгтэйгээр ажиллана.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

•Банк, санхүүгийн чиглэлээр их дээд сургуулийг бакалавр болон түүнээс 
дээш зэрэгтэй төгссөн;
•Харилцааны єндєр соёлтой, олон нийттэй харилцах туршлагатай, царайны зөв төрхтэй;
•Ажлын ачаалал даах чадвартай;
•Үнэнч шударга, тогтвор суурьшилтай ажиллах;
•Банкны суурь бүртгэлийн программ хангамж, тэр дундаа Грейп Банк 
программ хангамж дээр ажиллаж байсан туршлагатай байвал давуу тал 
болно;
•Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэн;
•Англи хэлний бичгийн болон ярианы ахисан түвшиний мэдлэгтэй;
•Багаар ажиллах болон шийдвэр гаргах чадвартай;
•Шинийг санаачлах болон бие даан суралцах чадвар өндөртэй байх;
•Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай; 

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банкны бэлэн мөнгөний удирдлага, зохион байгуулалт, бүрэн бүтэн байдал, арилжааны арын албаны үйл ажиллагаа, төлбөрийн картын төлбөр тооцоо, гадаад, төлбөр тооцоо хэлтсийн ня-бо нарын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, хийгдэх төлбөр тооцооны гүйлгээнд хяналт тавих.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс бичгээр гаргасан хүсэлтээ бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Банкны салбарт нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр 5-аас дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай байх:

- Удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах чадвартай;

- Идэвх санаачлагатай, багаар ажиллах чадвартай; 

- Харилцааны ур чадвар сайтай байх;

- Баримт бичиг боловсруулах чадвартай байх;

- Гадаад хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй байх;

- Компьютерийн хэрэглээний програмууд болон интернет орчинд ажиллах чадвартай байх.

Нэмэлт мэдээлэл

Гадаад төлбөр тооцооны свифт сүлжээнд ажиллаж байсан бол давуу тал болно.

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банкны эрсдэлийн түвшин, хэмжээг тодорхойлон, түүнээс урьдчилан сэргийлэх бодлого, арга замыг боловсруулж эрсдэлийн нөлөөллийг удирдах замаар банкны үйл ажиллагааны тогтвортой байдлыг хангах.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс өөрийн анкетыг бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Банк санхүү, Эдийн засаг, Бизнесийн удирдлага чиглэлээр магистр зэрэгтэй;

- Банкны салбарт эрсдэлийн чиглэлээр 5-аас дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай;

- Удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах чадвартай;

- Идэвх санаачлагатай, багаар ажиллах чадвартай; 

- Харилцааны ур чадвар сайтай байх;

- Ажлын ачаалал даах чадвартай;

- Англи хэлнийг өндөр түвшинд эзэмшсэн;

- Компьютерийн хэрэглээний програмууд дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай байх.

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Банкны нэр хүнд, үнэ цэнийг өсгөх, олон нийттэй харилцах бодлогыг хэрэгжүүлэх, маркетингийн стратеги, төсөл боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах, банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс өөрийн анкетыг бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Бизнесийн удирдлага, Маркетинг, Олон нийттэй харилцах чиглэлээр удирдлагын түвшинд 2–оос доошгүй жил ажилласан туршлагатай байх;

- Удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах чадвартай;

- Идэвх санаачлагатай, багаар ажиллах чадвартай; 

- Харилцааны ур чадвар сайтай байх;

- Ажлын ачаалал даах чадвартай;

- Англи хэлнийг өндөр түвшинд эзэмшсэн;

- Компьютерийн хэрэглээний програмууд дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай байх.

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Лавлах үйлчилгээний төвд хандсан харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд шаардлагатай бүтээгдэхүүн үйлчилгээ болон банкны үйл ажиллагааны талаарх мэдээлэл зөвлөгөөг үнэн зөв, богино хугацаанд төвөггүй хүргэх, Харилцагчдын санал, хүсэлтийг хүлээн авч, шуурхай гомдлыг барагдуулах

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс өөрийн анкетыг бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

·  Их дээд сургууль төгссөн бакалавр зэрэгтэй /Менежемент, Санхүү, нягтлан эдийн засгийн чиглэлээр/

·  Харилцааны өндөр соёлтой

·  Асуудлыг ойлгуулах, хэл ярианы баялаг сайтай

·  Нөхцөл байдлыг бодитойгоор үнэлж, хурдан шуурхай шийдвэрлэдэг.

·  Хариуцлагатай

·  10 хуруугаар түргэн шуурхай шивэх чадвартай, хэрэглээний програмуудыг бүрэн эзэмшсэн

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу.

Дор дурдсан шаардлагад нийцсэн хувь хүмүүс өөрийн анкетыг бүрдүүлэх бичиг баримтын хамт HR@transbank.mnцахим хаягаар ирүүлнэ үү.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Банк санхүү, Эдийн засаг, Бизнесийн удирдлага чиглэлээр магистр зэрэгтэй;

- Банкны салбарт аудитороор 3-аас дээш жил ажилласан ажлын туршлагатай;

- Асуудал боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх чавдартай;

- Удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах чадвартай;

- Идэвх санаачлагатай, багаар ажиллах чадвартай; 

- Харилцааны ур чадвар сайтай байх;

- Ажлын ачаалал даах чадвартай;

- Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй;

- Компьютерийн хэрэглээний програмууд дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай байх.

Бүрдүүлэх материал:

-  Анкет;

-  Их, дээд сургууль төгссөн дипломын хуулбар;

-  Цахим үнэмлэхний хуулбар;

-  Оршин суугаа газрын тодорхойлолт;

-  Өмнөх ажил олгогчоос авсан ажил байдлын тодорхойлолт;

-  Нийгмийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгалын дэвтрийн хуулбар.